Assistant Accountant/Secretary needed in Brno - part time

Discussion in 'Jobs Offered' started by Averell, Feb 22, 2007.

  1. Averell

    Averell Active Member

    Dobry den!

    We are looking for an assistant accountant/secretary for our company in Brno.

    Attention: Advanced german language skills are a must!

    The job will be part time - preferred from 12 to 4 pm

    Main task will be sorting and filing all our invoices and receipts, scanning of documents and things like phone calls or helping us with translations.

    Please send your application by email to sge@trion-media.com

    Thank you!



    Dobry den!

    Wir suche eine(n) Mitarbeiter(in) für unsere Buchhaltung, bzw. eine(n)Sekretär(in) für unsere Firma in Brno.

    Achtung: Gute Deutschkenntnisse sind erforderlich!

    Es handelt sich um eine Halbtagsstelle - 12 bis 16 Uhr wäre bevorzugt

    Es handelt sich dabei hauptsächlich um das Sortieren aller unserer Rechnungen und Quittungen, das Scannen von Dokumenten und Dinge wie Telefongerspräche oder Hilfe bei Übersetzungen.

    Bitte senden Sie Ihre Bewerbung per Email an sge@trion-media.com

    Vielen Dank!
     

Share This Page