léto v Brně

Discussion in 'České fórum' started by uuspoiss, Jun 14, 2005.

  1. uuspoiss

    uuspoiss Well-Known Member

    Konečně jsem dostal dopis z Masarykovy univerzity v Brně a v tom mi oznámí, že jsem byl přijat ke studiu na letní školu češtiny!

    Češtinu se učím jen od listopadu minulého roku, takže jsem ještě dokonalý začátečník, ale samozřejmě se už docela teším na ten měsíc strávený v ČR. Dostal jsem i stipendium od českého ministerstva školství, takže platit musím jen za cestou.

    Myslím, že plynně mluvit asi ještě nebudu a přesto všechno se budu stále mýlit jako nyní, ale možná aspoň budu schopen svoje chyby udělat bez pomoci všech těch gramatických tabulek ve slovníku:)

    V Brně jsem dosud byl jednou, bylo to vloni v červenci. V té době jsme neměli moc času poznat město, takže myslím, že to bude pro mne celkem zajímavé. Uvítal bych od místní všechny doporučení, co na Moravě určitě musím uvidět a tak podobně..

    A jestli nemáte něco lepšího dělat, byl bych rád, kdybyste opravili moji chyby v této zprávě:) Děkuju!

    Zdravím
    Henrik
     
  2. Jana

    Jana Well-Known Member

    Tak především - gratuluju; pokud by se to bralo jako písemka z češtiny, byla by to velká jednička!

    Drobounké opravy (podtržený text):

    Konečně jsem dostal dopis z Masarykovy univerzity v Brně a v tom mi oznámili, že jsem byl přijat ke studiu na letní školu češtiny!

    Češtinu se učím jen od listopadu minulého roku, takže jsem ještě dokonalý začátečník, ale samozřejmě se už docela těším na ten měsíc strávený v ČR. Dostal jsem i stipendium od českého ministerstva školství, takže platit musím jen za cestu.

    Myslím, že plynně mluvit asi ještě nebudu a přesto všechno se budu stále mýlit jako nyní, ale možná aspoň budu schopen svoje chyby dělat bez pomoci všech těch gramatických tabulek ve slovníku:)