Finally in Prague / Finalmente en Praga

Discussion in 'Make a Connection' started by rdelfin, Aug 6, 2006.

1. rdelfin

rdelfin New Member

[MENSAJE EN ESPANIOL MáS ABAJO]

Hello everyone!

I'm so excited that finally I will be able to make a very exciting dream come true: to visit Prague for the first time.

I will be going for 2 weeks by my self, and since I don't know anyone, I was wondering if some of you would be up to meet and spend some time going places, getting to know the beautiful landmarks or simply going out at night and having so much fun. I'm 32 (but still feel like I'm in my 20s), I'm a guy originally from Mexico but currently living in the United States due to my job.

Ok, so, please send me an email (rafael@betranslated.com), should you want to see if we can arrange something.

Greetings,
    Rafael.

------------------------------

Hola a todos!

Estoy muy entusiasmado de que finalmente podré hacer un suenio realidad: visitar Praga por vez primera.

Estaré visitando por dos semanas por mí mismo (septiembre), y debido a que no conozco a nadie, me pregunto si alguno de ustedes estaría dispuesto a que nos conociéramos y juntos pasemos el tiempo conociendo lugares, ir a los hermosos puntos de interés, o simplemente salir por las noches a divertirnos todo lo que se pueda. Tengo 32 anios (pero aún me siento en mis 20's), soy un chavo originario de México, pero actualmente vivo en Estados Undios debido a mi trabajo.

Bueno, en caso entonce de tener interés, por favor envía un correo electrónico (rafael@betranslated.com) para ver si cooridamos algo.

Saludos,
    Rafael.

2. silverkinguk

silverkinguk Well-Known Member

Hey,
    I'll be there from 22nd August for 2 weeks.
    :)

Share This Page