Practicing One

Discussion in 'General Language' started by scrimshaw, Jun 15, 2007.

  1. scrimshaw

    scrimshaw Well-Known Member

    Rozhodl jsem se vytvořit tento nový předmět, abych měl město, kam budu moct pošlat své divoké vymyšlené přispěvký.

    Zdá se mi, že už jsem navštěvoval toto foru asi tři roky a moc cením vše pomoci, co jsem během let dostal. Naučil jsem se moc vašímí pomoci.
    Nezapomeň, prosím, že budu mít moc rád odpovědět všechné možné otázky s ohledem anglicky. Nejsem učitelem, ale přesto mluvím dost dobře.
    Napsal jsem historky o mnohech růžnéch věcech, a posílal je tu na tu foru, a potom lidé tu byli je dost milejší opravit .
    Nechci už přerušit temy ostatních žáků.
    To byl problém, na kterým se neuvědovoval existoval.
    Ted' ale vím, že ano, přerušil jsem temy. Rádši tenhle napad také.
    Je jasné, že umím kecat, ale rád píšu v čestině.
    Čestina je můj posedlost, no....koníček je možná lepší slovo.
    Na schledenau ze zemí slunce, huricánů, aligátorů, a močálů.
     
  2. Karel_lerak

    Karel_lerak Well-Known Member

    Ahoj Davide, dávej na sebe v těch všech nebezpečích pozor, tady bychom tě postrádali 8) 8)
     
  3. scrimshaw

    scrimshaw Well-Known Member

    Ahoj Karle. To je legrace, že říkáš, že by mě lidé tady na forum postrárali. :lol:
    Tady jsem našel dost milých lidí, kteří mi opravovali vše mých příspěvků. Zda jsou příspěvky dost hloupé či trošku zajímavé, obvykle někdo je opravuji, a za to jsem velmí vděčné.
    Navštěvuji toto forum asi dva a půl roky a cením si veškeré pomocí, co jsem během let dostal.
    Tak sem pokračuji posílat (možná posílám dál) své příspěvky.
    Nezapomeňte ale, že moc rád odpovím všechný možné otázky k angličtině.
    Čestina je pro mne ted' taková koníčka.
    Na schledanou ze země za hlobokým modrým moři, kde se aligátory trpělivě skrývají v močály, a čekají na jejích další oběty.

    Radší tento napad také....I prefer this idea too?